Begrafenisvereniging Hengevelde en omstreken: Verzoek aan alle leden!
Zoals bij velen van u bekend, heeft de Begrafenisvereniging Hengevelde en Omstreken in oktober 2014 tijdens de jaarvergadering een nieuw bestuur gekregen. Een bestuur dat zich voor de periode van een jaar in een zogenaamde transitieperiode bevindt en ook zo functioneert. Dit houdt in een overgangsperiode om de wettelijke en bestuurlijke zaken die voor u als lid van belang zijn, maar die ook een vereiste zijn voor een goed en verantwoord besturen van de begrafenisvereniging, beter te regelen.Op dit moment hebben er al een aantal constructieve gesprekken plaatsgevonden met partijen, die tot een positief resultaat moeten leiden voor U als lid van onze vereniging. Van dit soort gesprekken zullen er nog meer volgen. Wij willen u als lid van de begrafenisvereniging dan ook op de hoogte houden van de bereikte resultaten en afspraken die gemaakt zijn.Wij als bestuur streven er naar om de leden op een actieve manier te betrekken bij het verwezenlijken van de doelstelling van onze vereniging. Uw mening als lid is en kan van grote waarde zijn voor de begrafenisvereniging.
Door deze informatie stroom goed op gang te krijgen hebben wij hierbij uw hulp nodig. Wij vragen u daarom uw E-mailadres beschikbaar te stellen aan het secretariaat van de begrafenisvereniging. Indien binnen een gezinssamenstelling (één en hetzelfde postadres) maar één mailadres voorhanden is, dan is dat voor ons als vereniging al voldoende. Ook mag u, als u zelf geen E-mailadres heeft, een E-mailadres doorgeven van een familielid waarmee u de afspraak maakt dat hij of zij de gemailde informatie aan u zal doorgeven.Waarom:
We zien dit medium naast informatieverstrekking , ook als een grote kostenbesparing voor de begrafenisvereniging. Daar wij om en nabij de 450 gezinnen (900 leden) hebben, zouden de kosten voor drukwerk en verspreiding van informatie op maat, voor onze vereniging een belangrijke kostenpost worden.
Wat kunnen/willen we hiermee bereiken:
- U als lid, vaker en op maat, informatie verstrekken.
- Inzicht geven in het huishoudelijk reglement van de begrafenisvereniging.
- Actuele en persoonlijke informatie geven over uw lidmaatschap.
- Uitnodiging en stukken voor de jaarvergadering versturen
- Richtlijnen geven over hoe te handelen bij overlijden van een familielid.
- Een indicatie verstrekken van uitvaartkosten.
- U infomeren over de verschillende uitvaartverzorgers, uw ceremoniemeester.
De vraag is nogmaals, help ons hierbij
Help ons om dit E-mailadressenbestand binnen de begrafenisvereniging Hengevelde en Omstreken zo compleet mogelijk te krijgen.
Dit zal voor ons het geven van informatie erg vergemakkelijken en daardoor wordt u beter en vaker op de hoogte gehouden.
U kunt uw E-mail adres verzenden naar het secretariaat van de begrafenisvereniging Hengevelde en omstreken. Geef hierbij ook uw ledennummer door. Het bankafschrift van de afgeschreven contributie 2014, dd 20 november kan u hierbij behulpzaam zijn. Zie Kenmerk: V053: G0?
Secretariaat : Suzanne Peerik-Groothuis
Mob: 06-27 24 18 44
E-mail: suzannepeerik@gmail.com
Alvast bedankt voor uw medewerking,
met vriendelijke groeten;
Het Bestuur:
Hans Oude Rikmanspoel, Johan Broekkamp en Suzanne Peerik-Groothuis.