Muzikale Middag in Hengevelde afgelast vanwege hitte

De geplande muzikale middag van het Vakantie Orkest van Oost-Nederland, die zou plaatsvinden op zaterdag 27 juni 2026 in HET-tent in Hengevelde, gaat helaas niet door.
De organisatie, bestaande uit Wilma te Wierik en Dini Vossebeld, heeft besloten het evenement af te gelasten. De muzikale middag zou bezoekers een gezellige zomerse bijeenkomst bieden met prachtige muziek van het orkest en ruimte voor ontmoeting en samenzijn.
Hoewel de afgelasting wordt betreurd door zowel de organisatie als de bezoekers die zich hadden verheugd op een sfeervolle middag, bleek het onder de huidige weersomstandigheden niet mogelijk om het evenement door te laten gaan.
De organisatie bedankt iedereen voor de getoonde belangstelling en het begrip. Mocht er op een later moment een vervangende activiteit of een nieuwe uitvoering worden georganiseerd, dan zal hierover tijdig worden gecommuniceerd.
Namens de organisatie wensen Wilma te Wierik en Dini Vossebeld iedereen een fijne zomer toe.