Coop Hengevelde breidt assortiment uit na klantenonderzoek

Coop Hengevelde heeft de afgelopen weken een vervolg gegeven aan het eerder gehouden klantenonderzoek, waarin inwoners van Hengevelde hun mening konden geven over de supermarkt. De winkel ontving meer dan honderd reacties, iets waar het team volgens eigen zeggen “erg dankbaar” voor is. De uitkomsten zijn gedeeld met alle medewerkers.

Een van de punten die veelvuldig werd genoemd, was het assortiment. Klanten gaven aan dat zij producten misten die eerder wel in de schappen lagen. Om dit nauwkeurig in kaart te brengen, plaatste de supermarkt een statafel bij de ingang, waar bezoekers konden opschrijven welke producten zij graag terug wilden zien. Dit leverde uiteindelijk twee A3-pagina’s vol wensen op.

Volgens Coop Hengevelde zijn alle genoemde producten één voor één bekeken en beoordeeld. Dit heeft geleid tot een flinke uitbreiding van het assortiment. Onder de nieuwe artikelen bevinden zich onder meer zuurkoolspek, friteslijn, appelazijn, Warsteiner alkoholfrei en flatbread. De winkel laat weten dat er daarnaast “nog veel meer” producten zijn toegevoegd.

De supermarkt benadrukt dat het luisteren naar klanten vooropstaat en roept inwoners op om dit weekend langs te komen. Bezoekers maken bovendien kans op prijzen van lokale ondernemers.

Coop Hengevelde geeft aan dat het team zich gesteund voelt door de betrokkenheid van de gemeenschap en hoopt dat de aanpassingen bijdragen aan een nog prettigere winkelervaring.
Er staan nog wat vragen van Coop Hengevelde uit bij de organisatie voor levering en klanten kunnen nog steeds bij de medewerkers terecht als ze nog iets missen.