SPAR opent aanval op A-merken en huismerken met inruilweek
SPAR Hemel zoekt lege verpakkingen! Van 3 t/m 9 september heeft SPAR een unieke actie. In deze week kunnen SPAR-klanten een aantal geselecteerde producten omruilen voor eenzelfde soort product van het eigen SPAR huismerk.
Of dit nu lege of halfvolle potten, pakken of zakken zijn - al dan niet ergens anders gekocht - bij inlevering in de SPAR winkel krijgt men hiervoor een SPAR merk product terug. SPAR Hemel is zelf overtuigd van de uitstekende kwaliteit van de SPAR merk producten en wil graag dat de klant dit persoonlijk ondervindt.
Stunt
Stefan en Carla Hemel, van SPAR Hemel, over deze actie: “Dit is een stunt om te laten zien wat we met ons eigen merk in huis hebben. Stuk voor stuk kwalitatief goede producten die de concurrentie met elk a-merk product of ander huismerk aankunnen. Volgens mij is dit een actie die nog nooit eerder in “supermarkt-land” is vertoond”.
Hoe werkt de actie?
Gedurende de actieperiode kunnen er per klant maximaal 3 producten per week ingeruild worden voor SPAR huismerk producten. Het gaat om een selectie van producten variërend van pindakaas tot koffiepads. Alleen hetzelfde soort product van een A-merk of ander huismerk kan ingeruild worden tegen hetzelfde soort SPAR huismerk (bijvoorbeeld: ruil lege een bus limonadesiroop in voor een bus SPAR limonadesiroop). De actie geldt voor volle, geopende en/of (half)lege verpakkingen.
Ruil maar raak!
De SPAR inruilweek wordt niet alleen in de winkels en in de omgeving daarvan onder de aandacht gebracht, maar krijgt een extra duwtje in de rug via een landelijke campagne online en op radio. Online is een video zichtbaar en de radiospot is te horen op o.a. Skyradio en op een mix van regionale zenders. Daarnaast zullen de lokale ondernemers onder het motto “ruil maar raak!” massaal oproepen om lege verpakkingen te komen inleveren in de SPAR winkel.
Meer informatie over deze actie en de voorwaarden zijn te vinden op www.spar.nl/inruilweek